Monday, 12 March 2012

percutian yang x dirancang

assalamualaikum..........:)
wah lama giler rasanya jejari yang x berapa nak runcing ni x menaip..
lama juga rasanya x mencurah perasaan yang menimbun ni...
percutian aku dah lama sebernanya dah seminggu tapi baru sekarang ada masa...


acehh konon macam bz sangat padahal otak dengan tangan aku sebenarnya yang malas...haha
ok sebelum aku ceramah bebas baik aku tulis benda yang sebenarnya aku nak shared..


tengok tajuk pon dah tau kan..aku bukan lah bercuti sangat sebenarnya tapi makan hangin jerw..
dulu lagi nak pergi tapi sekarang baru lah lepas cek g..tudia tudia akhirnya..lepeahh jugaq..
hahaha..btl ke kacek utara ni???..:p

bes kot..tercabut urat pelipat ni main semua permainan..patut cuba..:)







mulakan dengan starting pic yg cute miut dulu...






wah cangih kot nak masuk kena scan dulu jam ni..macam tiket lah...
rasa nak bawak balik je..tapi x boleh,,dapat tangkap gambar pon jadi lah...























haha..macam orang nak pergi spa..padahal nak masuk hutan..''x lah hutan sangat''..
aku pakai ni dulu sebelum pakai helmet..korang cari lah helmet aku dekat mana..haha







besar gilerr ular ni..:P
























sebelum..:)




selepas..:)...



fuhhh...hihi...:)
















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget