Wednesday, 23 November 2011

story about me

nama aku wahidah ramai kawan2 panggil aku wawa..ada jugak macam2 gelaran..aku x kesah dorang nak panggil apa janji x melampau..hihi..agak pemalu tapi mudah didekati..mempunyai tubuh sederhana tapi x pendek..haha..suka disayangi tapi masih belum ada yang special.... mempunyai keluarga yang bilangan kecil..aku cuma ada 2 org adik beradik.anak sulung dalam keluarga.mak aku nama siti liah dan ayah aku mohamad..orang kg panggil parents aku, makngah dan panggil ayah pak ngah..aku ada adik perempuan agak comel dan berperwatakan menarik..selalu up to date..nama diberi syakila...aku sukakan aktiviti luar tapi mudah sakit bila terlalu cabaran..entah x tahu kenapa..?.aku lahir tahun 1992..so kalau nak tahu umur aku kira lah..terinngi nak jadi terkenal dan suka depan camera..cita2 nak jadi forensic..minat sangat nak tentang investigation....takut nak tengok mayat tapi teringgin nak kaji punca kematian..haha.. .tapi reziki x ada..hanya berdoa mintak2 impian tercapai..amin...selalu tak memikirkan apa akibat bila lakukan sesuatu..bila dah terjadi baru menyesal..nasib ada kawan(intan,emy) yang boleh terima dan tegur..ada sebuah restoran dekat kuala lipis..kalau pergi kelantan jangan lupa singgah..restoran biasa2 je..hihi..cuma ni aja yang sempat tulis..harap serba sedikit boleh tahu..haha..peace yourrrrrrrrrr...

Monday, 21 November 2011

Tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn hebat

Bila lelaki benar2 jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dgn ikhlas,
perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini,
tiba2 secara semulajadi menjadi selembut
kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya. Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup
berkorban dan buat apa sahaja utk
kekasihnya. Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila
hatinya dilukai. Utk melihat lelaki menangis
amatlah payah.
Diantara tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn hebat ialah:

1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela bukan krn
terpaksa.
2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg
kuat bercakap.
3. Dia byk menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.
4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya krn perasaan cemburunya yg
meluap2.
5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya krn dia sentiasa berasa
curiga.
7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.
8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak
menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian krn dia
mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
10. Dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya
melakukan apa saja.
11. Dia pandai merajuk hati krn ingin dipujuk oleh kekasihnya.
12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu
lama.
13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.
14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya krn dia merasa
kasihnya lebih kuat drpd kekasihnya.
16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting
dengannya.
17. Dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa
menunggu kekasihnya dgn sabar
18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.
19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak
percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya
kembali kepadanya.
20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa
saja untuk merebut kembali kekasihnya.
21. Dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan
sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia
berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai
kekasihnya.
23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan...


HARGAILAH

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget